Nova activitat del Projecte amb La Roca Solidari: una volta a La Roca (42 km)

El projecte amb La Roca Solidari va avançant… us presentem la propera activitat amb la que estem treballant: una volta a La Roca

És una activitat organitzada per La Roca Solidari (data encara pendent de concretar) per conèixer el perímetre de La Roca del Vallès i que arribarà als 42km passant per tots i cadascun dels indrets més bonics del poble.

I per fer-ho més espectacular l’inici i l’arribada serà a les instal·lacions de la Fundació!

El detall del recorregut és el següent:

La volta al perímetre de la Roca s’iniciarà sortint de les instal·lacions de la Fundació de Valldoriolf direcció cap a la Torreta pels camins de Santa Quitèria passant pel Parc de la Creu de la Torreta seguint direcció al Polígon del Ramassar i accedint els camins rurals dels voltants de la Granja de les Valls direcció cap a Bell-Lloc (vorejant el terme municipal de La Roca amb Les Franqueses i Cardedeu).

Arribant a la universitat de la Telefònica baixarem passant pel bosc de Can Jorn cap al Manso de Villalba, la zona del Golf direcció a la part del darrera de l’Estació de Tren de Cardedeu fins arribar al Parc de la Serreta. Seguint el perímetre s’arriba al Polígon de Can Font de la Parera de Santa Agnès on pujant ens trobarem els corriols de Sant Carles, pels boscos de Can Poc, Can Mates i Can Forns que ens porten cap a la zona de Can Montcau del Coll de Parpers, passant per la Plana de l’Espinal.

D’aquí anirem a parar al creuament de la carretera d’Òrrius amb Sant Bartomeu passant per camins paral·lels al camí de la pedrera. Un cop a Sant Bartomeu pujarem i pujarem fins arribar al Turó Rodó (les famoses Antenes de Céllecs) passant per la Cabana del Moro, el Turó de Mataró, el Mirador del Céllecs i el Poblat Ibèric. Després de les Antenes ja és tot baixada fins arribar a la rotonda del barri de la Pineda on està situada la frontera entre la Roca i Vilanova del Vallès.

Agafant un tros del caminet paral·lel de la carretera de Vilanova cap a la Roca fins creuar el Mogent per la zona de la Depuradora de Vilanova i anirem direcció a la carretera de Valldoriolf fent-ho passant per la granja de Can Congostell. Un cop es travessa la carretera de Valldoriolf ho farem pujant pel Bosc de Ca la Joana on passarem pel costat de la Presó per camins fins arribar finalment al destí, la Residència de Valldoriolf de la Fundació Privada Vallès Oriental.

2 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *